dijous, 19 de febrer del 2015

Organitzes un cafè, en grups de 5 a 10 persones?


"Vols saber què és MÉS PER MENORCA, què pensam, quines propostes feim? Només ens ho has de dir i els nostres candidats faran un cafè amb tu i t'ho explicaran.

Com ja sabeu, el projecte de Més per Menorca va agafar força l'estiu passat i, tot i la bona resposta que ha tingut, es fa molt necessari que tots ajudem a difondre'l.

La presència i al comunicació a través de les xarxes és important, però per nosaltres el més important és el contacte amb les persones  que li donam forma. I aquí és on vosaltres podeu ser la clau de l'èxit de MÉS: ajudant a donar a conèixer què és MÉS, què volem per a Menorca.

I com ho podeu fer? Molt senzill: si teniu amics, coneguts o vesins que encara no ens coneixen, els nostres candidats estaran encantats de fer un cafè amb ells per resoldre tots els seus dubtes i escoltar els seus suggeriments, propostes, inquietuds.

D'aquesta manera, el projecte creixerà de la millor manera: a través del tu a tu, a través de la proximitat amb la gent. Només ens heu d'enviar un correu i organitzarem l'agenda per fer possible la trobada.

Més de 460 persones ja formen part de Més per Menorca però encara hem de ser MÉS!

Per més informació  Posa’t en contacte amb nosaltres a: mespermenorca@gmail o a través de les xarxes, i nosaltres ja ens posarem en contacte amb vosaltres.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!



1 comentari :

  1. Us vull fer arribar una proposta o, millor dit, una idea. Una idea referent el transport. Històries i testimonis de gent que ha tingut dificultats envers el transport, tan per mar com per aire. Si poguéssiu fer un recull d'experiències patides per gent de les illes i fer-les arribar on hi ha polítics amb poder per posar-hi els mitjans i poder solucionar-ho.
    A jo, per exemple el que em va passar és que vaig anar a Andorra a veure la meva filla i, allà, a un carrer amb gel, vaig patinar en tan mala pata que vaig trencar-me dues costelles que van pessigar-me el pulmó i va sortir aire que va quedar-me davall la pell, aquest fet va fer que fos impossible que agafés l'avió per un possible canvi de pressió i ofegar-me. Com tots sabeu, quan viatgem, compram anada i tornada i vaig haver d'afegir el bitllet del vaixell, però un temporal va provocar el tancament dels ports de Menorca i vaig haver d'afegir també una nit més d'hotel. Resultat: vaig arribar dos dies més tart per mor de les circumstàncies. És sols el meu testimoni, però estic segur que n'hi ha una muntanya i MÉS grossa que la del Toro. Esper no haver cansat massa,
    Joan Bagur Garrido

    ResponElimina